Helgen som varit

Zumba var det ja..... Vad ska man säga?
Annat än att det var galet roligt även fast vi var skit kassa! Haha!
Man kan väl säga att jag kände mig mer som Supergympa material än Hot Sexy Latino..
Min höftrörelser och rumpskakningar behöver förbättras radikalt för att ens kunna jämföras med de andra tjejerna..
Det var Eszter, Laura, Steph och jag som gick till slut. Csaba bangade!
Som tur var var det inte så mycket människor där, typ 12 tjejer. Men eftersom det var vår första gång hade vi lite problem med att följa med i koreografin, de andra hade ju övat i typ 6 veckor!
Men det var jätteroligt och jag skrattade i princip hela timmen åt mig själv i spegeln!

Övrigt från helgen:
Middagen med Canadensarn (kan man säga/stava så?) var mycket trevlig!

Min recruit Anastasia var hel go! Hon är från Ukraina och vi kom mycket bra överrens. Vi käkade brunch med Coach Steve, åkte till stranden, bowlade och gick på bio! Och vi hade hur kul som helst! Hoppas hon kommer hit nästa år!

Så det har varit en mycket händelserik och trevlig helg!
Nu väntar en kort vecka för vi åker till Atlanta på onsdag kväll! Ska simma en invite fre-sön!
Så imorse fick jag ledigt från morgonträningen!! :) Sköööönt! Och träningen mån-ons kommer vara lätt, vi ska inte toppa direkt men vila lite i alla fall!
Ska bli kul att simma annat än dualmeets.
Och så åker den gamala FS2 på också, de nya baddräktsreglerna gäller ju redan nu i collegesimmning så jag får inte använda mina nya dräkter :(

Nu måste jag killa till min matte SI.
Lägger nog upp lite bilder från helgen ikväll om jag hinner:)

Hare bra! Puss hej!


Lite bilder från Bowlingen


Rhi & Laura

Jag och min recruit Anastasia

Rock on!

Laura & Anna

Jag har klippt håret förresten :)

Stilstudie Laura 1

Stilstudie Laura 2

Stilstudie Rhi

Stilstudie Jonna

Stilstudie Anna

Stilstudie Anastasia

Ja som ni kan se så är vi ju riktiga proffs... (?)
Bowlinghallen hade förresten 64 banor..... Varav 5 användes haha, hade det inte varit för musiken så hade det nog ekat när vi slängde kloten! (Ja jag slänger klotet, det landar alltid med en duns... har inte fått in det där rullet riktigt..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0