Mamma Mia!

Jag hade nästan inga rena kläder att ha på mig (överdriver inte) så jag och Anna har haft tvättdag (även hon var i samma sits). För att göra det hela lite trevligare så roade vi oss med att lära oss att vika tröjorna på det japanska supersnabba viset! Så nu är vi grymma!



Lördagskvällen blev inte som vi planerade den, ingen utgång i ft Lauderdale men trevlig blev den i alla fall. Vi hyrde Mamma Mia, korkade upp vinflaskorna och satte igång filmen på Sing-a-long!
Sjukt kul!
Doug kom förbi och anslöt sig till den skandinaviska super gruppen som skrålade DAAAANCIIIING QUUEEEEEENNN för  fulla muggar, även lite ABBA moves framfördes på högklassig nivå!

Kommentarer
Postat av: Ma

Hääärligt, snacka om må bra film, den är sjukt bra tycker jag!! Man blir så GLAAAD! Jag vill oxå ha så´na väninnor(som på filmen)!!!!

Jag hade gärna velat höra er oxå!

Puss, älskar dig!

ma

2009-11-11 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0