November 2nd

Den här veckan sparas inte på krutet!
Morgonpassen brukar alltid vara ganska så lagom, inte allför blodigt men i morse smygstartade dem med lite pace-fart, vi körde 3*(500pull+5*100fr progressivt st 1:20/1:15/1:10 per varv) Det var inte allför farligt eftersom det bara var progressivt och jag låg runt 59 på de sista, vilket är ganska ok för att vara mig. 

Efter passet var det styrketräning, och nu har jag börjat köra chins med extra vikt, 15-20 pounds beroende på hur många vi ska göra! Det är också bra för att vara jag:)
Sen äntligen dax att dra till cafeterian och smaska i sig Sam's goda omelett! Dagens höjdpunkt!

Min första klass visade sig vara inställd, så jag kunde ta det lugnt, kikade igenom matten lite innan jag gick på SI session (typ som tutor) innan lektionen, vilket var bra för vi hade ett quiz med frågor från förra provet, och den här gången kunde jag allihop! Varför inträffade inte det på provet för?? Suck!

Eftermiddagspasset var jobbigt!
6*200 från pall st 8min.
Men jag simmade mycket bättre än förra året, så jag är nöjd, även om jag fick astma på de sista 2 så de gick lite sämre men men. Jag är nöjd!

Nu ska jag plugga... gaaaahh, så tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Ma

Bra jobbat tjejen, vad duktig du är, med både plugg o träning!

Snart får väl grabbarna på gymmet se upp !!

Puss

2009-11-03 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0