Halloween 09!

"Jag har tänkt på en sak, solen och månen, deras enda jobb är ju att gå upp och gå ner, och om de klarar av att sköta sitt jobb att gå upp och ner varje dag, då borde jag ju klarar av mitt jobb, att göra mina läxor idag"
-Steph, 09.

Nya visdomsord från min härliga roommate!



Och så var Halloween 2009 över, längtar redan till nästa år!
Jag hade så kul igår, det var helt galet!
Vi började med att fixa i ordning oss hemma i lägenheten, och vi var så snygga i våra kostymer! Laura som ett bumblebee, Steph som Foxy Cleopatra och jag som en flapper (1920-tals showgirl)
Sen eftersom det också var Csabas födelsedag så gick vi över till honom, han bor ju granne med mig, och han blev jätteglad när vi kom där i våra kostymer och vi spelad lite pingis ett tag (lite random, jag vet haha) sen skulle han iväg till en hookah bar så vi mötte upp Stephs pojkvän som körde oss till Nikkis hus där de flesta simmarna var. Så där blev det en kort photosession innan vi packade in oss i bilarna igen och begav oss mot West Palm för årets Moon Fest!
Och det var helt galet! Det var hur mycket folk som helst där! Gatorna var packade med människor och nästan ALLA var utklädda. Det var provisoriska barer längsmed gatorna för det var så fullt inne på barerna, och det var live band som spelade, mycket trevligt!
Och allas kostymer sen, jag var nöjd med att bara vara där och titta på allas kostymer! Helt otroligt! Vad man än kunde tänka sig fanns där, ge det fem minuter bara och du såg just det du tänkt på. En tjej var kroppsmålad som en lila gepard...
Efter en och en halv timme ungefär så bestämde vi oss för att åka tillbaka till Boca och hälsa på Stephs gamla klasskompis från high school som höll ett party.
Vi kom dit ganska sent men det var fortfarande endel folk kvar där, men jag tror att alla var nog riktigt höga på det där stället.. En mycket udda samling människor som dansade omkring till indie rock i princip. Men Steph, Laura, Dough, Soulja Boy och jag röjde lite på dansgolvet och hade riktigt trevligt.
Sen gjorde den sena timmen sig påmind och peruken började hamna på sniskan så då drog vi oss hemåt.

Här kommer kvällen i bilder:

Laura som bumblebee

Steph som Foxy Cleopatra

Vi

Love these girls!

Hos Birtday boy!

:)

ping pong

Pong ping

påväg ut

Xiaro och Steph

Jag, Green man och Miley Cyrus

Cody!

Bruno!

Gruppbild

iiiii

Lite folk

En mupp!

Påväg till nästa fest

Soulja Boy och Chris Brown

Mer bilder finns på facebook :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

vem var du jonna :)?

2009-11-08 @ 17:05:14
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0