Atlanta day 3, update

Till Liz:
JAAA :)
Jag är kvar då, det är vårat sista dualmeet för året så jag åker till Sverige sen på kvällen!
Vad kul att du ska komma! Sooooo excited!!! :D
Förresten vad har du för amerikanskt nummer? Jag tror att det jag har inte stämmer, eller fick du mitt sms?


Finalen idag gick över förväntan.
Jag hade huvudvärk när jag kom till simhallen och kände mig inte pigg alls. Frös gjorde jag också för det är snorkallt inne i simhallen.
Och innan 4*50me laget höll jag på att kissa ner mig också för jag hade druckit så mycket vatten för att bota huvudvärken..
Men loppet gick helt ok, 23,9 tror jag.

Inför 200 loppet var huvudvärken borta i alla fall men jag kände mig fortfarande hängig och trött och kall, men jag försökte att inte tänka på det och tänkte på vad Mitch sagt till mig istället. Och loppet kändes jättebra! 1.51,0 vilket är klart godkännt, skönt att komma loss från 1.53 som jag har legat på hela säsongen typ. Och jag vann B-finalen :) Så coacherna var nöjda och jag var nöjd så alla var glada!
4*200 laget gick helt okej också, 1.51 igen fast på andra sträckan. Vi klarade också våran "dessert time" så imorn blir det efterrätt till middan :)

Nu ska jag sova, 100 frisim imorn!


Kommentarer
Postat av: ma

Grattis till alla dina nya pers! HÄÄRLIGT är väl hur det måste kännas nu. Fånga den känslan "mellan tummen och pek/långfingret, så kan du använda det som en "trigger" i framtiden.Njuuuut oxå.

Du är väl superduktig, vilken tävling du gjort!

Älskar dig

Puss ma&pa

2009-11-22 @ 20:05:16
Postat av: liz

hehe jag gillar att få små meddelande i dina blogginlägg! :-P. SHIT vad skoj det kommer bli att se dej!! Mitt nummer är : 513887416, har inga minuter på mobilen just nu å jag kan varken ta emot eller svara på sms...

2009-11-23 @ 02:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0