Atlanta day 2

Första passet avklarat.
Simmade bara 50 frisim i morse och det gick bra! Nytt pers 23,77 och vidare som 15e, så det blir B-final ikväll.
Simmar nog också i de båda lagkapperna, 4*50 fr och 4*100 me.

Har försökt att plugga lite engelska nu mellan passen men det är inte det lättaste när man inte fattar vad professorn håller på med.. Han har haft influensan, kanske svininfluensan, så jag tror att han inte var vid sina sinnens full bruk när han skickade ut mailet för jag fattar ingenting av vad vi ska göra..
Så jag gav upp och började leta material för min communication final paper om Body language. Då hittade jag den här videon på youtube:
Hilarious!

Liz: Ja min roommate är ju lite snurrig, det var Clemson som är här, "jag visste att det var nåt på C" säger hon... haha!

Florida Gulf Coast är inte här heller så ingen Victoria heller :(
Känner mig lite ensam som svensk här..


Kommentarer
Postat av: Liz

kommer du vara där den 19:e september? Hade varit så himla roligt att se dej!!

2009-11-21 @ 04:25:38
Postat av: matilda

heej! 23,77 i sekunder? eller är det annan tidtagning och ungefär vad motsvarar det i sekunder i sådana fall? jättebra blogg!

2009-11-22 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0