Atlanta day 1

Äntligen framme i Atlanta! Började bussturen i onsdags efter träningen, stannade i Lake City och övernattade på ett hotell för att fortsätta i morse kl 8 och vi var äntligen framme här vid 1 idag. Lite bekvämare att göra på det här sättet istället för raka vägen som förra gången vi åkte hit.
Imorgon börjar tävlingen och det ska bli kul att tävla när man är lite utvilad!

Jag vet att Victoria är här och ska tävla också så det ska bli kul att träffa henne igen! Sen sa Arielle, som jag delar rum med, att Cincinnati kanske är här, så då kanske Liz är här (?).. Fast man vet aldrig med Arielle, ibland har hon lite för mycket luft i bollen...

Bara 6 dagar kvar tills jag åker till New York och Andrea!!!! :)
Och vi har så mycket roliga planer! Hoppas vi hinner med allt!
Broadway musikal, Macy's day parade, NEW MOON och självklart allt annat turistigt man kan göra!
Det kommer att bli jättekul! Hoppas bara inte att det är alltför kallt! Har ju inte direkt så mycket vinterkläder här i Florida, men som tur är är ju Andrea ungefär samma storlek som jag så jag kan låna lite :)

Nej nu ska vi gå och simma in lite!
Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Liz

neeeej jag e inte där :-(! MEN GUESS WHAT?!?!?! Vi ska simma dual meet mot er den 19:e dec e du fortf kvar då??????

2009-11-20 @ 19:08:58
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0