Nu brantar det på! Mkt skoj i sikte!

Ursäkta den dåliga uppdateringen, har haft fullt upp med prov och inlämningar och sånt tråkigt..
Men nu har jag bara ett prov kvar den här veckan, matte på fredag!

Och sen vet ni vad! På söndag kommer JONAS hit!!! :D Han stannar en hel vecka, så underbart!!
Och sen så kanske vi ska åka till Typhoon den 11e, en av disneys vattenparker :) Woho!

Och imorgon börjar APRIL, och i april så åker jag ju hem! Känns nära nu:)

Det har hänt lite roliga saker på sista tiden också, förra veckan kom Csaba in på mitt rum en kväll och sa att nu får det vara nog med pluggandet! Han tyckte att jag behövde ha lite kul också så han drog med mig till "the carnivowl" (FAU owls, aja ni fattar kanske) Det var lite folk där, på baksidan av student union, och det fanns sockervadd, klättervägg, kardborrebandsvägg och en snurr karrusell!
Vi träffade Anthony och Jordan där också.
Csaba, Anthony och jag provade kardborreväggen, man fick ta på sig en overall och sen kunde man slänga sig hur man ville mot en uppblåsbar vägg och så fastnade man. Lite kul, fast sen satt man ju fast där som en fluga i ett spindelnät typ!
Csaba och jag provade snurrkarrusellen och det var sjukt kul! Det var som ett stort ekorrehjul som man satt fyra personer i, två och två mitt emot varandra, och sen snurrade två biffar hela hjulet runt runt superfort! Garvade så att jag fick magknip nästan! Sen när man klev ur var man lite yr i bollen!

Sen har vi haft vårat post conference party också, lite sent kanske med tanke på att conference var slut för ungefär en månad sen men men..
Det var trevligt! Tills polisen kom och slängde ut oss som vanligt, fattar inte varför festen alltid ska vara hos Walsh, polisen kommer ju alltid dit.. jaja.
Så här kul hade vi, kortet togs mitt i en skojig diskussion, och Liz skrattar så att hon nästan gråter! Fast kommer inte riktigt ihåg vad som var så kul..


Mina rumskompisar Jenn och Liz

Träffade en kille från Kroatien eller nåt sånt på festen också, han hade simmat i Alabama så han kände Ida Parsson! Och så hade han simmat två OS, final och allt typ, 25år.. Hyffsat bra

Nedräkning:
5 dagar till Jonas kommer
11 dagar till Typhoon Lagoon besök
12 dagar till min födelsedag
30 dagar till flyget går hemåt 

Kommentarer
Postat av: Liz

Jonna, vem ar den har Csaba egetligen en "van" :-P ;-)

2009-03-31 @ 21:00:32
URL: http://lizmhansson.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

kom hem nu :D

2009-04-02 @ 20:39:15
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0