tillbaka i Nypan... igen

Sen sist har jag haft en trevlig vecka här i Nyköping, sen en trevlig vecka hemma som avslutades med en katastrof tävling, för min del, i Täby.
Den här vecka har inte börjat så bra.. I måndags var tåget försenat mer än en timme, så jag missade träningen i Västerås men simmade på Krillan som precis öppnat istället. Och Leo är i Florida med Juniorlandslaget så jag bestämde mig för att åka tillbaka till Nypan och få lite ordentilg träning gjord. Jag trivs så mycket bättre när jag är på samma ställe som jag tränar. Gillar inte att pendla emellan.

Här i Nypan har de haft avslutningsmiddag idag, och jag fick vara med. Som vanligt började det med en tipsrunda, och som vanligt fuskade vi med ring-en-vän alternativet. 
Middagen var jättegod, grillat! 

Veckan bjuder fortsättningsvis på Nathalies student i Stockholm! Hurra hurra!

Har i alla fall en rolig nyhet att berätta! Jag har blivit uttagen till Universiaden i Serbien i sommar! Så jag kommer tyvärr att missa torsdagen och fredagen på SM.

 

Lilla Melvin <3
I mångas hjärtan och tankar

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

ses på torsdag :D :D

2009-06-05 @ 11:23:26
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0