SM/Universiaden

Nu så alla go vänner!
Nu far jag!
Om ca 20 minuter så kommer Leo och hämtar mig och så åker vi till Linköping, där det ska simmas SM som börjar på onsdag. På onsdag simmar jag 4*100fr (om vi har ett lag) och på torsdag simmar jag 200fr! Sen tidigt fredag morgon flyger vi till Serbien och på söndagen börjar Universiaden.
Kul kul!

Det höll nästan på att bli en Sundsvall-rese-repris för jag började må lite dåligt igår kväll, spydde två gånger på kvällen, men det var nog bara utmattning eller nåt för nu mår jag bättre som tur är!! Ska ta det lugnt och dricka mycket idag bara.

Jag tar inte med min dator, så uppdatering kommer senare eller om man hittar nån dator nånstans.
Jag är lite nervös inför boendet där borta i Serbien, för Leo berättade att när ungdoms OS gänget var där så bodde de i nån Universitetsby som var ganska crappy! Några av tjejerna hade börjat gråta när de såg hur de skulle bo...! Det var tydligen riktigt slitet och på toa fick man spola genom att spola vatten med en trädgårdsslang....
Förhoppningsvis så bor vi inte på det stället, eller så har de renoverat!
Vi får se!
Bara det inte springer omkring spindlar och annat äckel överallt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hoppas du blir å må helt bra:) lycka till nu och kör hårt! och ha så kul:D

2009-06-30 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0