Back from Belgrade

Ja nu är man hemma igen, och vilket äventyr det har varit!
Det har varit en sjukt rolig resa med ett helskönt gäng!
Och simningen har ju gått ganska bra också, kunde nästan inte ha varit bättre!

Sista kvällen var jätterolig, även fast vakten till det där Freestyle stället var en aning diskriminerande.
Vi började kvällen på en trevlig restaurang och drog sen vidare till ett ställe som låg vid vattnet, ganska coolt faktiskt. Där låg det en massa stora båtar som var olika klubbar. Vi var ett ganska stort gäng svenskar som röjde på dansgolvet och hade ritktigt roligt!

Det tråkiga med att komma hem är att jag måste jobba igen.. Uppe halv tre i morse för att ha upplärning på ett nytt distrikt.. Drygt!
Fast det här distriktet är mkt mindre än det förra så det är ju skönt.

I morgon kommer Carlos, Ines och Patricio hit och vi ska ha en trevlig grillkväll! Ska bli jättekul att träffa dem igen!!

Här kommer lite bilder från Universiaden!


Matsalen, rymmer ca 2500 pers

Poolen

Kahlin jag och Korre på läktaren

Jag och Jennie

Jennie, jag och Mickis på läktaren

Robins hår blev lite missfärgat av vattnet

Mingel på svenska ambassaden

Det börjar komma lite folk till basketmatchen mellan USA-Serbien, arenan var nästan full när matchen började

Det ÖSregnade i ca 15 minuter en dag, så det blev lite översvämmning ett tag

Skylten de satte upp på vårat hus

Gruppbild!

Lite svenskt på läktaren under finalpasset

Fler bilder kommer på facebook sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0