College algebra... not my fav!

Ok jag tror att jag kommer att gilla mina tisdagar, med ett undantag, min mattelektion.
Mitt scheema är i alla fall så mycket bättre den här terminen, jag har tid att äta frukost i cafeterian varje morgon! Lyx!
Med en god omelett i magen blir dagen så mycket bättre!
Sen har jag bara två lektioner idag mellan 9:30-11:50. Den första lektionen är Sociology, vilket verkar intressant och vår lärare verkar hus cool som helst, hon skrattar en himla massa och det är ju alltid trevligt!
Plus att jag har lektionen tillsammans med Anthony och Csaba! Haha, vilka stjärnor, det här kommer nog bli intressant..!
Men sen......... Matte labben... Märkte av att man inte har jobbat matte på 2 år eller vad det nu är.. Vi fick tre worksheets som ska vara till nästa vecka och jag fattade i princip noll av det.. Aja som sagt, matte snille är man ju inte..
Ska flörta lite med Csaba så att han kan hjälpa mig med matten, lär nog inte vara så svårt haha!

Nej nu ska jag iväg på stretching innan träningen..

Bye

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du skriver igen Jonna, även om vi hörts ganska flitigt ändå. Ta hand om dig! Tänker på dig här hemma. Puss

2009-01-07 @ 21:45:31
URL: http://luppan.blogg.se/
Postat av: frida

2009-01-07 @ 22:13:51
URL: http://fridaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0