"Ohh I've been travelin on this road too long.."

Nu blir det inga mer dual meets fören i september. Ganska skönt just nu, för det gick skitdådligt igår. Men men.
Det var kallt och jobbigt bara..

Sen när jag kom hem blev jag gladare för jag hade fått ett BREV!
Söta Alva hade ritat en jättefin teckning åt mig, tack så jätte jättemycket! :)

Lördagen har jag ägnat åt träning, som kändes lika dåligt som tävlingen igår, sen har jag städat lite granna och gjort ett försök till att läsa materialet till min uppsats i engelska, tyvärr lika ointressant som vanligt.
Jag, Anna och Nikki tänke gå och se "The curious case of Benjamin Button" men det var utsållt!
Så det fick bli Marley and Me istället. Det var en rolig och fin film, som jag kan rekommendera.
Men vi vill vekligen se Benjamin filmen så nu har vi köpt biljetter till imorgon istället. Och killen bakom disken sa att filmen verkligen är jättebra så nu är förväntningarna skyhöga! Bra rekommendationer och utsållt fast den hade premiär för ungefär en månad sen.

Idag är det bara 99 dagar tills jag kommer hem! :)
Längtar!

Jag är lite lycklig för Justin är tillbaka i mitt liv igen:) Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0