Did winter come?

Ok det är freeeezing ute just nu!
Under morgonträningen så fick jag flashbacks från när jag var yngre och åkte skidor i sälen. När man simmar ryggsim så riktigt biter kylan i kinderna, ungefär som när man står uppe i skidbacken och vinden biter i kinderna.. Så därav flashbacksen..
Det är bara 51F, ungeför 10 grader... Men det skulle bli varmare under dagen i alla fall.
Men det är bara att byta ut shortsen mot jeansen och leta fram uggsen. Inte mer med det.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, eftersom klockan bara är nio på morgonen. Men på morgonträningen avslutade vi med att simma lite ut-slang. Och idag kom jag hela vägen över till andra sidan! Wohoo första gången, jag brukar annars bara komma ca 20yard. Så framsteg :)

På frukosten kunde jag inte hålla mig bort från chokladmjölken, och därför har jag också lite ont i magen nu. Måste ta en liten diskusion med mig själv och ta reda på om chokladmjölken verkligen är så god att den är värd magontet... Antagligen inte.

De senaste dagarna har jag väckt ungeför hela campus påväg hem från cafeterian på morgonen. Och nu undrar ni säker hur en liten tjej som jag kan väcka jag vet inte hur många tusen som ligger och sover just då. Jo jag kan berätta för er att det är för att Anthony har hittat en ny hobby.. Den går ut på att komma smygandes efter mig, och sen hoppa fram och gripa tag i mig vartefter jag ger ifrån mig ett ljud ungefär som en siren. Så ja där har ni förklaringen..!

Nu måste jag kila. Ska möta Csaba och Anthony i lobbyn för vår sociologi klass. Helt klart den roligaste lektionen för veckan!

Så byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0