'Cause I see sunset in your eyes'

Nu är vi hemkomna från Gainsville, vi har varit där och simmat ett dual meet mot Florida University. Eller inte mot hela deras lag för deras "A-lag" eller vad man ska kalla det för, de bästa, var i alla fall på nån annan tävling. Och det var nog lika bra det, annars hade vi fått pinsamt mycket storstryk. Nu fick vi bara storstryk haha!
Eller nej så illa var det faktiskt inte, vi förlorade, men inte med katastrofalt mycket.
Jag simmade bra idag!
Jag kom 3a på 200fr med 1.51,69.
Jag vann 50fr på 24,nånting
Jag kom 3a på 100fr på 52 nånting
Och jag var med i det vinnande 4*50fr laget där min tredje sträcka gick på 23,6 tror jag.
Så jag är nöjd.
Och Steve var nöjd med. Så allt är bra.

Vi åkte buss dit igår, tog ca 5 timmar tror jag, sen bodde vi på hotell med sjuuuukt sköna sängar! Jag ville nästan inte lämna den i morse. Och det känns lite tungt och trist att ligga i sängen i mitt dorm nu..men men.
Gainsville (om det ens stavas så??) ligger norrut. Och det var kallt!
Bara 3 grader när vi kom dit igår kväll.
Men eftersom jag är från Sverige så får jag tydligen inte klaga på kylan i Florida, "what are you talking about? You are the one who's from the ICE CAP, you can't feel cold here!" Happ..

Imorgon är det söndag så då är vi lediga. Skönt!
Hoppas på att det är fint väder så att vi kan åka till stranden, saknade den sjukt mycket medan jag stod och hackade tänder utanför Olive Garden igår kväll..
Och på måndag är det Martin Luther King dagen eller nåt sånt så ingen skola woohoo!
Meeeeen, då kan man ju tänka sig att tränarna skulle kunna vara liiite liiite snälla och ge oss ett tretimmarspass istället för två tvåtimmars pass så att vi kan få vara lite lediga också.
Och de var dem också. Faaaaaast, de la passet kl 1-4 istället för på morgonen. Tack Tack, nu kan vi endå inte göra något speciellt. Bara vänta på att träna. baaah!
Men men..
Får väl ta mig an lite matte med Csaba.. Har prov nästa fredag! Panik!
Ska plugga en massa för jag vill INTE få underkännt i den klassen, måste ju hålla min "g våg" i matte i liv, haha.

puss puss, eller som Bob säger: Poss Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0