Big mama owl says shhhhh!

Ok matteprovet gick åt skogen... kul.. Nej jag är inte bitter... inte alls..
Kryssningen som var planerad till springbreak blev typ dubbelt så dyrt som från början så den kunde jag inte åka på heller.
Great great.
Aja får väl spendera all min vakna tid till att skrynkla ihop hjärnan med matte...

Lite kul saker har hänt också faktiskt.
Vi har fått vår tävlingsdräkter, så ska nog prova att simma i den på söndag.
Sen har vi nå pre-conference jox den här veckan som vi ska göra också, alla har fått en hemlig person som vi ska göra en massa saker till.
Den första saken som ska vara klar till imorgon är en poster till den personen som ska vara moriverande och peppande till conference.
Sen har vi en "what the F you want" dag, då vi som sagt för göra/ge what the F we want till den personen.
Sen har vi lagmiddag med tjejerna.
Sen ska vi ge nåt som kan vara bra att ha på conference, typ gatorade eller liknande.
Sen ska vi ge nåt som kan vara bra att ha efter conference, typ godis eller liknande.
Och hela tiden ska allt vara så hemligt som det bara går, så du får inte berätta för nån vilken person du har och alla saker måste du smyga in i den personens skåp.

Sen är det ju en massa alla hjärtans dag tjaffs också, ett j*vla tjat är det hela tiden.
Mammor som skickar flera kilo choklad och blommor och hjärtan överallt..
Trodde jag skulle komma undan men icke sa nicke.
Csaba frågade "oh by the way do you want to be my valentine?" Och jag bara: ööööööööööööööö, define valentine..?
Han ville bara ha nån att ge choklad till, så ok då.
Plus att Athony fyller år på torsdag... shit det är ju imorgon.. Aja så jag får väl köpa nå choklad till Csaba och nåt annat till Anthony.

Och så har jag pratat med Linnéa :)
Hon ringde på msn, och det var sååå roligt att prata med henne! Saknar henne!!! <3
Yey 80 dagar kvar nu bara va?
Brev från Helena har jag fått också:)

Aja all min vakna tid vare va...?
Back to math

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0