DDR

Ja just ja, vår lilla husmus Stachek har fått en liten vän. Min suit mate Lauren tyckte att han verkade ensam så hon köpte en liten kompis till honom. Eftersom Stachek fick ett Polskt namn så skulle den nya få ett Svenskt namn, så de tyckte att Astrid passade bra. Så nu bor Stachek och Astrid tillsammans. I början slogs de men nu är de vänner.

Nu är det inte långt kvar till Conference. Spännande!
Och Jonas kommer dit!! Ååååå vad glad jag är! Ska bli så kul att träffa honom!
Vi har fått våra tävlingsdräkter nu, aqua zone heter den och jag haraldrig hört talas om den innan, provade den i förrgår och tror att jag ska testa att simma med den idag också.


Jag har ett uppdrag i sommar. Jag måste öva på Dance, dance revolution! Ni vet en sån där dansmatta man kopplar in till tv:n eller xboxen. Vi har en hemma och Anthony har en här. Och han är Kung på det! Det är helt sjukt vad grym han är! Och jag suuuuger! Så jag måste öva i sommar så att jag kan slå honom:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh jag älskar dance explosion det är så jäkla skoj!!

2009-02-13 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0