Jag har en kompis som är släkt med bröderna fluff!

Idag började vi näsan toppa! Kul kul!
Sprintgruppen har ju redan toppat i typ två veckor, och idag började några med eget insim m.m.
Men jag håller på det lite till, fortsätter simma runt 5000 yard, lite modifierat med fartarbetet idag, jag fick simma min 3*50 serie, kändes ganska bra! Vet inte hur tiderna var eftersom det var första gången jag simmade den i yards bassäng, men men. Jag är nöjd med dagens pass.

Svar till Nils fråga, ja vi simmar bara utomhus, vi har inte ens en inomhusbassäng. Har bara simmat inomhus två gånger sen jag kom hit och det var på Nationals i Atlanta, i November tror jag att det var, och för några veckor sen när vi var i Gainsville och simmade mot University of Florida. Alla andra tävlingar som jasg har varit på har varit i södra Florida så det har varit utomhus.
I vanliga fall så är det varmt och skönt här, ca 25-30grader, men det kommer nån kallfront då och då, och då kan det bli ganska kallt.
Min coach sa att förra året hade de bara en kallfront, i år har vi redan haft fyra st..

Igår var vi på He's just not that into you, en mycket bra film som jag varmt kan rekommendera!

(ja jag går väldigt ofta på bio......)

Idag ska jag plugga (kors i taket vad ovanligt) Psychology of human development prov på onsdag.
Förresten tror jag att jag klarade matteprovet igår, kändes väldigt bra under första delen i alla fall!

Csaba tycker att jag är tråkig så han ska bränna upp min böcker nån dag säger han. Haha!

Jag tänkte slita mig från pluggandet ett tag och åka till Circuit City och köpa mig en skrivare, de har gått i konkurs så man kanske kan hitta nån billig där tänkte jag.
Sen har Nikki utmanat mig på dream race, so GAME ON!

Förresten! Min kompis Jon, som jag har matte tillsammans med, han har alltid haft sitt hår flätat, men i onsdags när jag kom till lektionen hittade jag honom under det största affro-fluffet jag någonsin sett! Haha! Här snackar vi nästan bröderna fluff nivå! Det var sååå coolt! Jag visste inte ens vad jag skulle säga förutom woooow, this is sooooo cooooool! Och sen la jag min hand på hans huvud och den bara försvann in i fluffet! haha. Jon var ganska road han också, han undrade om jag aldrig sett ett affro fluff innan, och det har jag ju faktiskt inte, inte i verkligheten,
Men han skulle fläta tillbaka det, så på provet i fredags var det i flätor igen till min stora besvikelse..
Nästa gång ska jag vara beredd med kameran:)

Kommentarer
Postat av: Nisse

otur med vädret då alltså. det hade kanske varit lite väl tufft om årets kallfronter hade varit helt naturliga :P

2009-02-07 @ 23:03:53
Postat av: ElinAlexi

Åh, den filmen verkade helskön! =)

2009-02-12 @ 21:29:03
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0