There's no hole in his shoes, But a big hole in his world...


Some goooood music!
Den tinar upp mig just nu..

Imorse var det inte kul att kliva ur sängen, visste att det skulle vara skitkallt ute, och det var det också. 30F, så under noll grader, och så lite vind på det vettu.. Ville verkligen ta av mig alla fyra tröjorna jag klätt på mig för att hoppa i vattnet! Eller inte!
Men det värsta var att springa från poolen till omklädningsrummet! Tack gode gud för min parkas, nu kändes det bara svinkallt istället för vad det nu är som känns kallare än det..

För övrigt älskar jag torsdagar, vet inte om jag har sagt det än?
Så här ser de iaf ut för mig:
6-7:30 am träning
9:30-10:50 Sociologi
12-12:30 Massage
13-13:30 Löpning
13:30-14 Stretching + dry land
14-16 pm träning



People talk about the guy
Whos waiting on a girl...

Kommentarer
Postat av: Nils

simmar ni alltid ute?

2009-02-06 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0