Superbowl

Ja det var ju super bowl i helgen också.
Jag hade inte ens tänkt kolla på det eftersom jag tycker att amerikansk fotboll är oerhört ointressant, men Nikki smsade och sa att hon hade bakat kakor och brownies, så jag tog mig en lite prommenad dit och kollade lite granna i alla fall. Bob, JC, John, Mikolaj, Nikki och jag satt ihoppklämda i JC's lilla rum och kollade på hans stora tv. Som vanligt fattade jag inte så mycket, men Bob förklarade lite allteftersom. En sak var lite häftig i alla fall, det var en kille som sprang längre med bollen än någon annan har gjort i Super Bowls historia (utan att bli nertacklad alltså). Han sprang från ena sidan till andra sidan av planen, 100 yard tror jag, och sen blir han nertacklad precis på slutet, och jag menar verkligen PRECIS på slutet, killen rammlar lixom en decimeter från touch down linjen eller vad det nu är för linje.. Lite surt haha! Men de fick nog någon slags poäng för det också..


I halvlek hade de 3D reklamer som vi hade laddat för. Så vi satt där med våra 3D glasögon, såg ganska roligt ut faktiskt. Men 3D reklamerna var inte så jättebra, så lite besviken blev jag faktiskt. Fast det kan ju bero på att jag var på Disney World för några veckor sen och där var det lite annan klass på 3D kan man väl säga!

Annars så var reklamerna under matchen överlag roligare att titta på än själva matchen!

När den här reklamen kom frågade de om vi hade många liknande reklamer i Sverige haha:

Nej matteprov på fredag igen så jag ska väl återgå till mitt coursecompass och göra några hemläxor.. suck!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0