recruits

Oj vad produktiv jag har varit på sista tiden. Jag har skrivit två draft till min engelska klass, gjort en "intervju undersökning" till min psychology of human developmenet klass, klarat mitt första matteprov plus att vi hade recruits här den här helgen.
Den här gången hade jag en recruit, hon hette Kelly och kom från Tampa. Trevlig tjej och hon gillade verkligen FAU så hon kommer nog att börja här nästa termin. Så det blir nog bra.
Det som är bra med att ha recruits är att man får 60 dollar att spendera på 72h på sånt som underhåller recruiten, tex köpa glass/godis och gå på bio, vilket vi gjorde :)
Man får ganska mycket godis för 24dollar!
Och sen får man äta på restaurang hela tiden också som coach betalar! Mycket bra!
Bion vi såg hette Paul Blart Mall Cop, och var jätterolig! Jag garvade genom hela filmen typ
 

Nu ska jag ta en liten plugg paus och kolla på PS I love you!

Hoppas att alla simmade bra och är nöjda med sina JSM resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0