Nervigt!

Nu börjar tävlingsververna göra sig påminda! Och toppningen också, har så mycket energi i kroppen att jag måste spänna mig lite då och då så att jag inte spricker av överskottsenergi!

Imorgon bär det av mot Nashville, 6:30 går bussen till flyget.. Klädkoden är "look sharp" som Steve sa. Så kostym och slips för killarna och motsvarande klänning/kjol för tjejerna.
Och jag har hittat den sötaste kjolen så jag ser fram emot att klä upp mig imorgon :)

Ashley, en av tjejerna har blivit sjuk, så hon kan inte följa med, tråkigt, fast jag är glad endå för nu får Nikki åka med istället:)
Och sen kommer Jonas dit och hejar på också!
Jag är riktigt pepp nu!

Pappa skickade lite bilder ifrån "the ice cap" som det tydligen heter där jag bor enligt vissa här:


Lite skönt att jag låg på stranden under tiden den här bilden togs ;)

Det har fatiskt många fördelar att bo i ett varmt klimat. Jag har till exempel inte missat en enda träning sen jag kom hit för jag har varit frisk hela tiden (peppar peppar ta i trä)!
Inga dryga förkylningar eller magsjuka eller nåt sånt, skönt!
(jag blev lite snorig när familjen kom och hälsade på men det berodde nog på att de tog med sig en massa Sverige baciller)

Nej nu ska jag kila iväg till säsongens sista träningspass!
Efter conference väntar tre veckors träningsledigt! Woohoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0