hooked on this feeling

Just nu har jag bara en sån skön känsla!
Kom precis tillbaka från min matte tutor, och när jag är hos honom verkar all matte så lätt. Önskar att han var min lärare istället för hon Moosai som jag har, för när han kollar igenom mina anteckningar säger han nästan varje gång: men varför visar hon det så där för? Den här metoden är mycket enklare!
Men jag tror jag vet varför, hon är nog en halv-ond människa som njuter av att se andra misslyckas, det är vad jag tror! Första lektionen så sa hon ju faktiskt hela tre gånger: I rarely smile.
Men tillbaka till den sköna känslan. Sen när jag gick hem så kom det bara bra låtar på ipoden, vilket bara förstärkte den sköna känslan:)

Nej det är bäst att jag glider vidare på det här matte flowet medan det ligger i!
Åter till pluggandet


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skicka över lite smarta mattetankar till mig också... Har kört fast jag :/

Kram Sofia

2009-02-04 @ 07:21:13
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0