Fettis Dagen :)

btw klippet med Nikki som läser svenska ska nog funka nu..

Fettisdagen hemma idag så jag hoppas att ni har fettat er gött där hemma :)
Här är alla dagar fettisdagar i princip, så inget speciellt här inte haha!
Uppdateringen har varit lite dålig, jag ber om ursäkt.
Det är verkligen full rulle här nu, så mycket att ta igen från de dagarna man missade under conference.

Conference blev ju ganska lyckat för min del, eller både och för mina mål var:
Simma under 1.50,0 på 200 CHECK!
Simma under 50 på 100 NOPE.. (50,9)
Simma under 23,5 på 50 NOPE.. (23,höga)

Men jag fick ju en individuell silvermedalj på 200, 2 brons i lagkapperna och simmad under mitt pers på 100 så jag är nöjd endå.
50 gick ju tyvärr åt skogen så för tillfället hävdar jag att 50 bara är för töntar som inte orkar simma längre :)

Matteprov igen i morse kl 7, jippi... Kändes ganska bra men väntar med att hurra tills resultatet kommer eftersom det kändes bra förra gången också och då gick det åt skogen..

Flygbiljett till Virgina för spring break bokad. Ska bli skönt att komma bort lite och träffa lite svenskar:)

Nej nu hinner jag inte skriva längre. Måste plugga... (bara 10 veckor kvar bara 10 veckor kvar)

Förresten, vi såg Sean Kingston på flygplatsen när vi åkte till Nashville..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0