survival mode, on!

Faster Elisabeth: Jag fick heller inte ont i armen efter svinsprutan, men jag vet att mamma fick jätteont. Så det är nog olika för olika personer:)

Japp så är det nu, kroppen är helt slutkörd efter all träning. Kvalitépass varje dag, men det värsta är över. Alla träningar avklarade och den första tävlingen, nu är det bara en tävling kvar imorgon och sen åker jag HEM!!

Annars så har det inte hänt så mycket i mitt liv för tillfället, det har varit träning, äta och sova i princip.
Fast Clemson är här på läger nu, och de är galet bleka! Nästan genomskinliga! Fast de börjar få en lite rosa nyans nu:)

Tisdag var Dough's födelsedag! 21 år fyllde han så det firade vi på Baja Café med lite käk och Margarithas!
Firandet började hemma hos Janelle, där vi hade en liten överraskningsfest för Dough och Bob (som fyller år på fredag)

Fina tårtor

Födelsedagspojkarna

På Baja Café

Jag snodde Csabas glasögon!

Hela gänget på Baja Café

Igår fick vi en tidig julklapp från moder natur, det började åska 40 minuter in på vår träning så vi fick inte vara kvar i poolen! Såå skönt! Tack tack!
Så då hade vi julklappsbyte med tjejlaget istället, mycket trevligt:)






Det fortsatte att regna, och regna och regna, hela natten, så mycket att under kvällen gick de ut med en "flood-warning". Inget jag märkte av så ni behöver inte oroa er..
Regnet fortsatte under dagen, och det utfärdades en "tornado-watch" (samma sak här, ni behöver inte oroa er) så det var inte så många glada miner under tävlingen idag. Det verkligen öste ner hela tiden. Men jag simmade ändå ganska så bra, typ samma tider som jag har gjort tidigare under säsongen och med tanke på träningen som vi har gått igenom och hur kroppen känns just nu så är jag ganska nöjd!

Nu har jag bara en tävling kvar i morgon! Och då får jag träffa Liz också! För Cincinnati kommer hit och simmar mot oss :) Sen åker jag heeeeeeeeeeeem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0