regn regn reeeegn....

Lördag är en SINGEL dag, härligt! Bara ett simpass imorse, plus gym då.
Och självklart ska det REGNA.... När vi äntligen blir lite lediga, japp som vanligt dåligt väder när vi har ledigt, fin fint väder när vi tränar.. Typiskt

Imorse började vi med gym, som jag fick leda för tjejlaget :)
Sen var det pace 50:or på träningen, 30st.
Kändes skit den här gången faktiskt. Men jag simmade bra igår när det var VO2max 8*150fr, låg mellan 1.41-1.44 så det är jag nöjd med. Plus att vi hade gym precis före.
Fast igår trodde att jag höll på att få en panikångestattack under serien, men orsaken visade sig vara en kaffedrink "double shot" av nånting, som jag drack till lunch, mycket obehaglig känsla så ska nog aldrig mer dricka en sån drink..

Idag har jag lunchat med min favorit Dough på Cheesecace, smarrigt värre!
Och nu väntar jag på att ta svinsprutan.. Lite nervös måste jag erkänna..
Och sen ikväll ska jag gå och kolla på The Princess and the Frog med några glada vänner, ska bli kul:)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Strand

Hej fick du ont av svin sprutan? Mats tog den förra veckan han har forfarande ont i armen!Jag fick min spruta för 4veckor sedan fördeförsta kände jag inte att han stack mej sen kände jag inte ett dugg jag börjar fundera om jag inte blev lurad på vaccinet karlen sålde nog min dos (det tror jag på iallafall hi hi) kram från din knäppa faster

2009-12-15 @ 13:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0