flugornas herre?

Igår kunde jag inte somna för det var en fluga som surrade runt i mitt rum. Jag har sett honom förut och han är jättefet! Hur länge lever flugor egentligen? Och vad äter dom? För den här killen måste ha stannat sen sommaren..
Han brukade bo inne hos Andrea, men jag tror att hon försökte döda honom så han flyttade in hos mig. Jag vill inte döda honom för han är verkligen skitstor så det kommer typ skvätta fluginälvor överallt..

Här kommer lite bilder från dagen och gårdagen.
God Jul

Våran mysiga baksida

baksidan

mitt vinterland


Syster och mammsen

Cutie

Jag fick nytta av mina "white elephant" vantar :)

Klä julgranen :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

God jul jonna!!

2009-12-25 @ 12:39:28
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0