Köping

Vaknade runt 5 i morse, alltid kul med jetlag, först kände jag mig lite halvt förvirrad och fattade inte vart jag var nånstans, men sen så kände jag igen mig och somnade förnöjt om.

I lördags tävlade vi igen som sagt. Men istället för att hällregna så drog en kallfront in, så inga kanonförutsättningar den här gången heller. Jag föredrog nästan fredagens regn för då var det i alla fall fortfarande varmt. Nu istället höll jag på att frysa häcken av mig och var stel och spänd, så resultaten blev ganska dåliga men men.
Vi tävlade mot Denver, så jag fick träffa Melissa från Australien, och Cincinnati så Liz var där också! Mycket trevligt!

Idag har vi varit på arlanda för att hämta Andrea, så nu är hela familjen samlad :) Och det är hur mysigt som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0