Dec 9th

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!
Inga mer lektioner det här året!
Och jag klarade min pre calculusklass så jag behöver inte läsa nå mer matte!

Har firat de sista dagarna med att slappa på stranden :) Idag var sista dagen av finalschedule, bara en träning per dag, så jag har släpat mig upp på mornarna och tränat så att jag har haft eftermiddagarna lediga! Heeelt underbart!
Men nu är det som sagt slut med det, imorn börjar Christmas practice, double-double-singel dagar hela lovet igenom.. Förutom när jag åker hem till Sverige den 19-29!

Vi har haft finbesök från Finland här också! I form utav Lauras kompis Ulla! Mycket trevligt!
I måndags käkade vi (Anna, Laura, Ulla och jag) avskedsmiddag på Chili's och jag skrattade så mycket under den middagen att jag nästan fick kramp i magen!
Sen åkte vi till bion och kollade på A Christmas Carol i 3D. Och nu har jag bestämt mig, nu får det vara nog med 3D, jag tycker det är så obehagligt! Aldrig mer...
Men filmen var helt okej!

Idag åkte Laura och Ulla :(
Och allt annat folk börjar också försvinna, alla "vanliga" människor det vill säga.. Vi riktiga atleter blir ju kvar här och tränar över lovet *host host*

Här kommer lite bilder från soliga Florida de senaste dagarna :)

Anna och jag

Vattnet är fortfarande relativt varmt, typ som i Sverige på sommaren :)

söta Laura

Anna, jag och Ulla


Haha Lauras lyckliga face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0