Christmas Parctice

Det började igår.. så idag är jag helt öm i hela kroppen..
Efter en vecka med bara ett pass om dagen och inte alltför hårda pass under finals week så kör vi på riktigt hårt nu.
Det första passet igår var 90*100fr: 10warm up st 1.30, sen växlade det mellan 10 pull st 1:15, 10 swim st 1:20 hela tiden förutom de sista som var 10st varm down st 1:30 (långbana).
Jag hade knappt 5 sekunders vila genom hela serien och var helt död när passet var över, då var det bara 20minuter vila och sen 1timmes gym.
Jag var så trött att jag höll på att kräkas efter gympasset, kunde inte ens göra alla magövningarna ordentligt för att undvika att spy.. trevligt.
Mådde kasst när jag kom till kafeterian så kunde inte äta direkt heller så satt där en timme och väntade på att magen skulle kännas lite bättre innan jag klämde i mig halva Csabas tallrik av spagetti och köttfärsås.
Sen släpade jag mig hem och väntade tre timmar på att nästa pass skulle börja igen..
Efter passet fick jag följa med Rhi hem och äta chiligryta med henne och hennes mamma, mycket gott! Och efter middagen klädde vi hennes gran och lekte lite med hennes hundar. Sen blev jag så trött att jag nästan somnade i hennes soffa med hennes hund Louie i knät. Han gillar mig.
Hem och däcka i sängen i min tomma lägenhet..
Vill att Anna och Laura ska komma tillbaka nu så att jag inte behöver vara här ensam!

Kommentarer
Postat av: ma

Tuffa tag, nu när hjärnan får vila så kör de skiten ur er rent fysiskt! Strongt jobbat och det betalar sig framöver. Du får väl "hänga" m dina simpolare el ngr andra polare, nu när roomisarna har åkt hem, kanske någon som kan sova över?! Det känns alltid hemskt tomt o ledsamt efter "avsked" man känner sig helt övergiven. Njut av att du är ledig fö. Snart är du ju hemma hos oss, det skall bli sååå mysigt o kul!

Puss o kram på dig, älskar dig!

PS. har städat ditt rum idag

ma

2009-12-11 @ 21:45:16
Postat av: ma

PS igen.

btw Parctice det låter lite spännande o kul!

ma

2009-12-11 @ 21:47:18
Postat av: ma

Det finns väl inga djur el människor som inte gillar dig!?!? Jaa det skall ju vara tvättbjörnen i ditt trapphus då förstås....

2009-12-11 @ 21:57:51
Postat av: ma

WHAT? Mina tre kommentarer är borta!!!!!!!!!!

Puss o kram, älskar dig!

Vi får skypa i morr´n!

Håll ut, det har du igen. Njut av att bara ha träning att klara av just nu. Ses snart!

ma

2009-12-11 @ 22:14:22
Postat av: Liz

Jonnis, fick du mitt mail på facebok?

2009-12-12 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0