Gamal vänskap rostar aldrig :)

Nu har det blivit så där kallt och tråkigt igen.
Och självklart ska det regna hela tiden också. En annan självklarhet är att de gånger det har varit mulet och jag har tagit med mig regnjackan när jag åker till Västerås så har det ju självklart inte regnat. Men när solen skiner här och man tror att man inte behöver den så bara öser det ner när man kommer till Västerås, eller till och med HAGLAR.
Suck!
Något annat jag suckar över är att vi har nu tränat i tre veckor, och varje dag har jag glömt att ta med hänglås till badet, det ligger fortfarande i den gamla träningsväskan. Och man blir så trött på sig själv när man kommer på att man har glömt det igen, och alltid på samma ställe påväg till tågstationen. Det hela börjar kännas som det där Bullerbybarnen avsnittet, när de ska köpa falukorv..

Nu är det bara tre dagar kvar här, på lördag åker jag tillbaka till Florida igen! Det känns jättebra och jag verkligen längtar efter att komma igång med träningen där borta igen, har verkligen fått tillbaka träningsglädjen nu efter sommarens resultat!
Sommaren här hemma har varit skön, men som vanligt har det gått alldeles för fort. Känns som att det inte alls var så länge sen jag kom hem, och då har jag ändå varit hemma sen 1a maj!

Men jag är jätteglad att jag har hunnit träffa mina gamla Köpingskompisar, vänner som man har vuxit upp med och som började simma samtidigt som jag i KSS.
Igår träffade jag Fanny igen och Malin kom och gjorde ett besök i storstan också:)
Så nu längtar jag lite tills nästa år när jag kommer hem, så att vi kan fortsätt umgås:)

Nej nu ska jag gå och lägga över hänglåset, så att det inte blir en favorit i repris ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0