Ryan kom på besök!

Min helg började klockan 8 på Indian River Beach, där vi hade beach practice. Vi sprang längs med vattnet ca 1km och sen simmade vi tillbaka, och gjorde allting två gånger. Jag träffade på en jellyfish som brände mig lite grann på magen men det var inte så farligt, smällar man får ta ibland.
Efter träningen stannade Eszter (en freshamn från Ungern) Arielle och jag kvar på stranden, lite senare kom också min "sambo" Anna och vi spenderade dagen på stranden och bara softade och var glada att vi var tillbaka i Boca. Har ju saknat beachen när man har varit hemma i Sverige!

På eftermiddagen gick vi till poolen där Ryan Lochte och hans pappa/coach var och höll ett litet föredrag och visade lite teknik i vattnet. Föredraget var intressant och man fick några bra tekniktips även om det var avsett mer för yngre simmare. Och om inte annat kunde man ju bara njuta lite av att Ryan var där, han är ju inte en alltför ful att titta på! :)
www.simma.nu ligger det ett klipp från i lördags när Ryan var vid vår pool och simmade!

Sen kunde jag ju inte låta bli :)


 Här kommer lite bilder från resten av helgen också:

Eszter och jag


Arielle och jag


Eszter och jag


Jag och Jenns söt vovve


Kommentarer
Postat av: Lill-Moa

ÅÅÅÅHHH JONNA!! RYAN LOCHTE! :D Hoppas du har det bra! ;D

KRAM!

2009-08-31 @ 20:54:45
Postat av: sara thyden

måste hålla med dig jonna... ryan ska man inte klaga på:P hoppas det är bra annars. puss

2009-09-01 @ 19:38:55
Postat av: Erica

Hejsan, jag är en tjej från Finland som skulle vara påväg till USA nästa år för att simma, har kommit in på din blogg av en slump, märkte nyss att det är ganska länge sen du har skrivit så vet ej om du kommer att läsa detta? Men om du sku råka se det skulle det vara jättekul om vi skulle kunna snacka lite, jag skulle ha typ tusen frågor ;)

2011-01-07 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0