oops, wrong class...

I går hände det! Det som jag har lyckats att undvika hela förra året... 
Efter min engelska lektion promenerade jag in till vad jag trodde var pre calc, där fick jag syn på Max, en av footballspelarna jag känner, jaha vad kul att han är i min klass tänkte jag och satte mig ner bredvid honom och viskade "hej"!
Jag var ca 2min försenad så jag frågade om jag hade missat nåt men det hade jag inte svarade Max.
Sen vänder jag mig om och kollar på läraren, vad tusan, det där är ju inte min lärare! Jag sneglar runt lite i klassen och känner inte igen en kotte! Shit, är jag i fel rum nu? Nej det är jag ju inte, det här är ED 123...
Och då går det upp för mig.. Jag har ingen lektion direkt efter engelskan, jag är en timme för tidig!!!
Så lite rosig om kinderna piper jag: oops, wrong class till Max som fnissar lite och så smiter jag ut genom dörren igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0