Lite försenad uppdatering

Under helgen var jag i Västervik och seglade med Moa, GB och Calle!
Och det var hur mysigt som helst.
På fredan när jag kom dit tänkte vi att vi skulle prova på Västerviks uteliv, vilket inte var så mycket att hänga i granen. Men vi gick runt lite men aldrig in nånstans.
Det roliga var när jag och Moa gick och bytte om så visade sig att vi hade tagit med likadana klännigar, bara olika färger typ haha!


Sen på lördagen seglade vi ut till en liten ö.
Eller jag och Moa slappade mest så fick killarna sköta båten. Det var nog lika bra med tanke på hur det kunde ha gått annat. Fast jag styrde lite faktiskt!
Och vi agerade ankare när vi badade efter båten :)


Så här aktiva var jag och Moa

Här kommer lite bilder från helgen:


Båten och Mojsens feja

Järngänget

Jag och Mojsen i hennes egentillverkade linnen, specialgjorda för detta speciella tillfälle

Pretty pretty

I helgen som stundar ska vi ha lite festligheter här hemma. Andrea ska ha sin studentmottagning för släkten och sen på kvällen kommer det lite vänner och så blir det lite party. Tyvärr så verkar det inte som att så många av mina kompisar kan komma, ganska tråkigt, men några tappra själar dyker nog upp.

Andra festligheter som finns med på agendan är kräftkals med mina gamla goa KSS vänner! Det var år och dar sen jag träffade dem (på riktigt)!
Jag var på stan och i ögonvrån tyckte jag att jag såg nån jag kände passera förbi. Så jag vände mig om och sprang ifatt och visst var det Fanny! Hon var ute med sin pojkvän och lilla Mio, sjukt söt unge!
Vi tyckte båda två att det skulle vara kul att träffas lite mer så vi ska försöka dra med de andra till en liten kräftkväll. Elin är redan på så ska bara försöka få tag på Sanna och Mia.

Träningen har dragit igång också, i måndags var första passet och självklart var tåget försenat (kors i taket). Så jag kom lite sent, som vanligt, men vi började i alla fall med lite landträning. Mycket hopp och sånt, så träningsverken i låren gör sig påmind varje morgon när jag springer i trapphusen.
Jag har förresten två distrikt den här veckan och nästa vecka att dela ut tidningar på. Så det blir en massa spring mellan 2-6 på morgonen. Och på fredag är det totalutdelning också. Så då ska alla i distriktet ha en tidning, suck.
Jag tror inte att det här jobbet är så bra för mig, jag blir sjuk hela tiden. Brukar alltid vara frisk på sommaren men nu har jag varit förkyld flera gånger och haft ont i magen flera gånger också..
Blame it on the job!

Tills vidare!
Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0