Grönan!

Förra veckan var Andrea, Flex, kusinerna Tim & Sofie och jag på grönan och härjade runt lite!
Mycket skoj må jag säga! Tror aldrig att jag kommer att bli för gamal för nöjesfält!
Den nya åkattraktion INSANE var ju galet rolig! Och läskig tyckte jag!
Jag försökte att inte skrika 3e gången vi åkte den men misslyckades något katastrofalt på den punkten kan jag meddela! Fast det är väl det som är grejen med att åka bergochdalbanor?
Tänk att sitta där helt oberörd, det tar ju udden av själva känslan tycker jag! Nej, jag är typ den personen som vrålar så mycket att dom som står i kön får lite ångest innan det är deras tur!

Ja, ungefär så här ser jag ut när jag åker INSANE

Här kommer lite bilder från dagen:


Felix och jag chillar lite på kajen i väntan på att få köpa åkband


Kusinerna Tim och Sofie och Andrea, dinglar också lite med benen


Timpan


Laddar inför INSANE


Lustiga huset, Tim ser mer ut som han går i spökhuset :)


Lite ångest inför fritt fall Andrea? Jag höll mig på på marken under den här åkturen!


Det regnade lite...


En annan "åktur" jag stod över, den här gången fick jag sällskap av Tim också!


Glada att vi hann med tåget = var på stationen 30 min innan det gick efter att ha sprungit igenom gamla stan


Då hann vi ju med att vara lite oseriösa också :)


Haha!

Favorit i repris nästa år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0