Andreas studentmottagning

Ja jag vet att det var länge sen det var studenten, men det är lixom fullt upp hela tiden tiden i vår familj, så inte fören nu har det varit en passande helg att fira på.
Kanonfint väder som förra året när vi firade mig fick vi i år också. Tur att vi fick låna IKWs tält så att man kunde sitta i skugga!
En massa lek blev det med de busiga charmtrollen Alva och Ebbe, vi besökte två stycken lekparker och härjade runt lite.
Och så bjöds det på god grillad mat och min specialare: sommarbärpaj! Mums!
Sen var det ju tänkt att några av mina vänner skulle komma till kvällningen och så skulle vi festa till det lite, men alla var ju upptagna tydligen så det blev inget.
Linnéa kom i alla fall och två av Andreas kompisar så vi hyrde film istället och hade myskväll! Mycket trevligt!

Ebbe!


Bus-Alva!


Skönt i skuggan


Fina Linnéa


Påväg till lekpark nr 2 med Ebbe och hunden Gismo i högsta hugg


Ebbe och Felix leker


Påväg hem. "Spring sådär som en häst!"


Vad har dom hittat på för bus nu då? Ser lite skylldiga ut båda två tycker jag :)


Kvällen avslutades med Twister, där Ebbe snurrade snurran och ropade ut färgerna och jag kroppsdelarna

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar bild på Ebbe och Felix :)

2009-08-15 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0