Oops guy, the meet's this weekend...

I tisdags hade vi "bankett" på Chilis. Eller snarare middag i FAU's logi, men alltid uppskattat med gratis käk. Det var trevligt och gott krubb:)
Efter middag var det prisutdelningsdax, alla simmarna hade lagt sina röster för några veckor sen och de som fick pris fick en fin plakett.
Jag blev utsedd till årets MVP (most valuable person) i tjejlaget, jag blev verkligen jätteglad och kände mig verkligen uppskattad! Det är kul att man kan hjälpa laget så pass mycket!

Utöver det så delades pris ut till Hardest Worker och Most Improved på både tjej- och killsidan.
Efter coachernas prisutdelning hade våra seniors sin egen lilla "papper tallriks" prisutdelning. De delade ut papperstallrikar som de dekorerat och alla fick ett eget speciellt pris, Emilie fick tex "most likely to win the race to the altar", Liz fick "best friend award" och Ewa "best dressed", på min tallrik stod det "future FAU Hall of Famer" haha, känner mig nästan lite pressad nu att lyckas riktigt bra under mina år här!

Min dag har varit lite mer intressant än vanligt, med betoning på lite. Styrka i morse, svettades som en griiiis, gör jag iofs alltid under vår styrketräning, ingen annan tycks svettas lika mkt som mig vilket är ganska irriterande, förhoppningsvis är det  för att de inte kämpar lika mycket som jag och inte för att jag är en svettmaskin..
Sen pallrade jag mig tillbaka till dormet för att ta en välbehövlig dusch, för att sen glida in på mattelektionen, fattar nästan aldrig vad Ms Moosai snackar om men som tur var har jag ju Joe the Tutor till min hjälp.
Efter matten lämnad jag in min näst sista uppsats. Kändes ok, hade inte tid att jobba lika mycket med den som de andra två men hoppas på det bästa.
Sen trippade jag vidare till Oxley och spenderade tiden mellan kl 1-3:30 med min tutor grupp i matte och Joe lärde mig en massa saker så förhoppningsvis så gick provet som jag hade kl 4 någorlunda bra, håll tummarna!!
Eftersom jag missade träningen pga min tutor tid/prov tid så tyckte Oliver att jag skulle simma med masters på kvällen, så jag pyste dit och chillade lite med Julie som badvaktar där, och sen gled jag bara lite, typ bara lite mer än 1000m. Ska ju helt plötsligt tävla DEN HÄR helgen, typiskt våra coacher att ta fel helg.... men men.
Har inte bestämt riktigt vad jag ska simma än, om det bara blir 50fr och 100fj kanske, eller om jag ska köra 100fr också kanske.. Får se vad som känns bra imorgon.
Det är tydligen bara en liten klubbtävling med ett heat av varje.

I kväll var det Sigmas (en faternity) come out show i amfiteatern utanför Arts & Letters byggnaden, de visar upp vilka som har "överlevt" the pledging, det var 8 st som hade klarat av det. Tydligen så är det en massa grejer de ska klara av, jag vet inte vad för allt är väldigt hemligt. Det var ganska roligt att kolla på, ungefär som en dans show, riktigt häftigt faktiskt!
Sen kom alla de nya medlemmarna ut, klädda i samma kläder och med rånarluvor, keps och scarfs för att dölja deras identitet. De dansade lite coolt sådär och gjorde narr av de andra fraternity grupperna och i slutet av showen avslöjades deras identiteter som har hållts superhemligt fram till nu, så alla blev helt galna när de kände någon av de 8 utvalda. Riktig feststämning med DJ och hela köret! Och eftersom vi är i Florida sker det såklart under bar himmel :)

Nej nu är det sovdax, och sen tävling imöra!

walk it out, walk it out..

Kommentarer
Postat av: Stefan Sandberg

Grattis till priset, vad roligt! :). Haha, skrattade när jag läste att du svettades mycket när du körde styrka, man kan dra att det är jag som har skrivit det eftersom jag är likadan :P. Keep going strong!

2009-04-18 @ 08:00:15
Postat av: Malin

Darling du är ju en svettis ;) och vi är 2 <3 SAKNAR DIG /bananpuss

2009-04-21 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0