Nästan sommarlov!

Bara ett test kvar!
Måndag morgon har jag mitt psykologitest, sen är jag klaaaar!
Just nu känns det som att året har gått jättefort, bara flugit förbi som en tom dunkin dounats påse på motorvägen.. Till skillnad från i vintras, jag minns att efter att familjen hade åkt hem så kändes det som att det aldrig skulle ta slut och jag längtade hem jättemycket. Men nu känns det bara roligt, och det kommer känns bra att åka tillbaka hit i augusti.

Matteprovet i fredags var sjukt svårt, det var cumulative, alltså på allt vi har gått igenom under terminen.. Jag ville nästan gråta. Så jag hoppas att jag lyckades skrapa ihop tillräckligt många poäng för att klara kursen. Efter testet träffade jag Alex, en av football killarna som är i min tutorgrupp utanför salen, och han berättade om hur de hade fuskat, skickat små lappar till varandra och sms:at varandra osv. Fattar inte hur de vågar, blir de påkomna kan de råka riktigt illa ut.. Men det är väl deras problem.

Nu har Liz packat ihop alla sina saker och klämt in det i bilen, det är nästan tomt på vårat rum nu, känns jättekonstigt. Och hon åker redan på måndag morgon! Så jag måste bo här utan henne ända till på torsdag, inte kul! Kommer sakna att bo med henne och Jenn! Men de har sagt att jag får bo i deras hus hur mycket jag vill nästa termin:)
Jag gick förbi lägenheten jag ska bo i nästa termin också, ser bra ut! Ska bli så skönt att ha ett eget rum och kök!

I torsdags blev det återbesök till Ibiza för att ta en sväng på dansgolvet, mycket trevligt! Och vi var en större grupp som åkte den här gången så det var jättekul! Plus att jag och Liz blev insläppta på VIP avdelningen hela tiden, så så fort det kom för många creepy guys så smet vi dit, och killarna blev alltid hejdade av vakten haha!
VIP!

Idag hade vi beachpractice istället för vanlig träning, fast när vi kom till stranden så var det alldeles för stora vågor, det var bara tillåtet för surfare att vara i vattnet, så vi fick springa istället. Hatar att springa i sand, hade hellre kämpat i vågorna.
Kommer sakna stranden när jag är hemma i Köping! Men som tur är kommer man ju tillbaka:)
Florida 8 månader/år är inte så illa. I love it!

Efter träningen åkte vi till Tom Sawyer och Nikkis mamma bjöd på frukost! Ganska gott men jag saknar svensk frukost, så mycket godare och nyttigare!
Mamma jag vill ha det där hembakade mörka brödet du gör i långpanna när jag kommer hem!
Jag ska skicka min mat-önskelista till dig efter att jag har skrivit klart det här inlägget.

Och vi såg 17 again igår på bio, ni vet han från High School Musical, vad han nu heter.. Kul film, snygg skådis!
Och ikväll blir det Obsessed, med Beyonce! Verkar jättebra!
På tal om snygga skådisar, jag vill hinna se Fighter också innan jag åker, med han från Step Up!
Hot hot! Jag och Arielle kommer nog sitta där och dreggla lite smått haha
Sen måste jag vinna diskusionen om vem som ska få honom, jag har redan vunnit Brad Pit från henne så, Im bringing my A game! Kan ju inte vika ner sig ju! Kan nästan tänka mig att byta high school musical killen, bara jag får fighter killen! ;) 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen hem igen :) Vore roligt att hinna träffas nåt innan du far tillbaka :) KRAM!

2009-04-30 @ 16:01:47
URL: http://fidelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0