The ultimate birthdayexperience

Tack för din kommentar Steffe! Känns skönt att veta att jag inte är en ensam gymsvettare :)
Haha förlåt Sara, men jag kommer ju hem snart så då får jag öva upp min svenska igen!

Ja jag fyllde ju år förra helgen, och Csaba sa att när jag hade tid så skulle jag få "the ultimate birthdayexperience" så vi bestämde att det var dax den här helgen. Först ville han inte berätta vad det var för det skulle vara en överraskning, men sen när jag tjatade tillräckligt mycket och vi bestämde att vi skulle åka på lördagen så berättade han vad det var. Vi skulle åka till en djuraffär där det fanns en massa valpar som man fick leka med!!! Och de var så söta!! Jag ville ta hem allihoppa!





Och så har jag ju tävlat den här helgen också. På lördagen simmade jag 200fr och 50fr, och 50an gick ganska bra faktiskt, 27,8. Bra för att vara första tävlingen sen i february och långbana och allt.

Tävling var över runt 11 så vi hann med att kika på football lagets spring game också, det är lite roligare att kolla på fotboll nu när man har lärt känna några footballspelare, fattar fortfarande inte reglerna men men.
Jag, Whitney, Melissa, Emiliy, Liz och Jen på footballs matchen

Sen lördag kväll åkte vi in till West Palm Beach och gick på en klubb. Jag vet inte vilket som var roligast, bilresan dit eller resten av kvällen! Bilresan bestod av en massa "skönsång" av Jen, Milda och mig som skrålade till Abba SOS m.m. Csaba och Anthony var väl inte helt nöjda med musikvalet, men majority rules så är det bara! haha!
Väl inne på klubben träffade vi Andres och Ricardo. Sen blev det en väldig massa dans då klubben hade ett rnb golv och ett salsa golv!
Kom hem runt 4 och sen var det dax att kliva upp igen kl 7 för att åka och tävla, något mindre kul men men, det var det värt!

Så helgen har varit fullspäckad! Och kul har det varit!
Nu återstår bara finals week som börjar på onsdag tror jag.. Jag har bara tre finals så det är rätt lugnt, plus att jag fick 86% på mitt förra matteprov! yeees, så jag behöver nog inte läsa om den nästa termin:)
Har min sista finals på måndag nästa vecka, och sen torsdag nästa vecka drar jag heeeem!!

Kommentarer
Postat av: Stefan Sandberg

Fy fan vad söta hundar ! Du tar med dig några hem va? ;). Skönt att skolan snart är över för denna termin.

2009-04-25 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0