pjuh!

Imorse var det jobbigt att kliva upp till morgonträningen. Det blev lite sent igår för Jenn's pappa var här på besök så han ville bjuda oss (Ewa, Liz, Jenn och mig) på middag.
Det uppskattas ju verkligen, och vi valde att åka till the Cheesecake Factory! Mumma!
Jag åt Pasta Da Vinci, igen, jag vet att jag borde prova något nytt men den är så sjukt god så jag var tvungen att välja det igen! :)
Så familjen: när ni kommer hit om ca 2 månader måste vi äta på the Cheesecake Factory så ni får se hur gott det är!! :)
Och till efterrätt beställde jag en fresh strawberry cheesecake, mmmmm!
Och självklart tog vi med oss matresterna hem så jag har kalas på da vinci pasta och cheesecake idag också:)

Löpningen imorse var inte kul! Trött som Trötter var jag och det blåste storm! Och som alltid var det självklart motvind till största delen men men..
Efter träningen skyndade jag mig tillbaka hem och kollade igenom alla power point slides inför geografiprovet som vi hade nu i morse och efter det åkte jag hem och gjorde mitt Jazz prov på blackboard, så nu har jag bara ett prov kvar idag, i SLS, sen ska vi simma en massa 50:or på träningen tror jag..
Och efter det har jag lite tid över till att käka i cafeterian och sen så har vi nån föreläsning kl 6-7 i Oxley, följt av tutor i psykologi 7-7:50 i biblioteket, följt av tutor i jazz 8-8:50 (tillbaka i Oxley), följt av ännu en tutor i Art 9-9:50...
Japp så har min dag sett ut/kommer att se ut idag!
Väldigt mycket tid över till annat än att plugga.... eller inte!
Men efter onsdag lugnar det nog ner sig lite, då har jag inga mer prov i alla fall!

Nej nu måste jag göra något så trevligt som att plugga till mitt SLS prov..... :(
Ha det bra där hemma!
Jag saknar er!

PS: Här är en lite filmsnutt från när FAU's lag kommer in på arenan inför matchen mot Troy
(Vilken vi i och för sig förlorade stort... En av våra spelare lyckades till och med få bollen i huvudet så att den studsade upp mot himmlen igen från hans hjälm.... jag vet inte så mycket om football men det var ju pinsamt ju!)


PPS: Mamma skicka recepten jag bad om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0