half dead..

Så känner jag mig just nu.
Men tävlingen igår gick bra, jag simmade bättre än förra helgen så jag är nöjd.
1.53,0 på 200 och 52,8 på 100 så nu behöver jag inte simma 500 på nästa meet heller haha!
Efter meetet igår så var cafteterian stängd så inte alla men många av simmarna åkte till Chillys eller Chilies eller vad det nu hette... Jag åt iaf en sallad som hette nånting med explosion typ..
Ni kan vara lugna jag exploderade inte, den var rätt god:)

Sen gick mina room mates på fest, jag var så trött så jag stannade hemma med Arielle och kollade på The Notebook! Såå bra film, sorglig, men en så fin kärlekshistoria, jag kan varmt rekommendera den!

Imorse hade vi träning igen, killarna hade nåt slags team bounding eller nåt så de skulle klättra i rep eller nåt istället för att träna, vilket betydde att vi tjejer hade hela poolen för oss själva:)
Igår kväll sa Steve att vi morgonens pass skulle bli "easy"... Antagligen så glömde han bort det för imorse simmade vi 8*100 F4 och 12*50 F4... Tack för den, som om vi inte simmade tillräckligt mkt fart på tävlingen igår.. men men nu är det ingen mer träning den här helgen! Skönt med lite vila!

I förrgår delade Oliver ut gratis kuponger till våran massör, kostar annars typ 100 dollar för en timme, men det bästa är att för alla vi internationella simmare ingår massage i våran försäkring så vi kan gå dit hur ofta vi vill:)
I love it!  Ska nog gå dit en gång i veckan tror jag:)

Måste berätta lite om min käre vän Channy också.. Han kom till vårat rum för några dagar sen med ett mörk moln ovanför huvudet, han var verkligen jättedeprimerad. För det är nämligen så att han har spenderat 1000 dollar den senaste VECKAN, och veckan innan det 500 dollar och innan det 800 dollar.... Så nu är hans föräldrar mycket arga på honom och hotade med att komma och hämta hem honom den här helgen.
Han har tydligen shoppat lite i de dyra affärerna, han är lite av en märkes bög, och inte orkat gå till cafeterian där han äter gratis utan istället ätit nån annan stans..
Så från och med nu ska Liz ta hand om hans kreditkort och bara ge honom pengar till det han absolut behöver köpa, haha vi får väl se hur det går:)

Nu är det nap time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0