Då var det dax igen!

Ikväll har vi vårat andra meet, den här gången mot Florida International och Florida State University. Än en gång på hemmaplan, det är lite tråkigt, jag vill åka till andra städer och se hur det ser ut där, men det kommer vi göra så småningom också.
Ikväll behöver jag i alla fall inte simma 500fr! (wohooo lets do the happy dance!!)
Istället får jag simma 50fr :) Passar mig mycket bättre!
Steve skojade lite och sa "you better do 52 high in the 100 or I'll put you back in the 500" haha... Hoppas han skojar i alla fall:) Men jag ska verkligen satsa inför 100 nu och försöka sänka min tid från förra helgen!

Det är lite roligt att simma i yards nu, för det var ett tag sen jag persade när jag simmade i Sverige, och nu persar man lite oftare eftersom man inte har några topp tider här än:) Känns bra!

Idag har jag haft "weights" kl 8 imorse sen Art appreciation kl 9, General psychology kl 10 och min Jazz in American society som skulle ha varit kl 11 var inställd. Så nu ska jag nog ta mig en power nap och sen ta en sväng till cafeterian och käka lite.

bye bye

PS: Jag är lite irriterad över att man inte kan köpa frimärken för att posta brev till Sverige här på campus.. Måste tydligen leta upp ett postkontor och köpa det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0