Brrr... Halloween!

I dag har det varit KALLT!
I morse så var det inte mer än 10-12 grader... Brrr!
Men Withney var gullig och lånade mig hennes parkas eftersom hon inte simmar samma mornar som mig, det uppskattades! Sen var det inte så farligt kallt i vattnet tyckte jag, så det gick an att simma.
Temperaturen steg något under dagen men det har helt klart varit långbyxe + tjocktröja väder idag..

Över till lite roligare saker!
I lördags hade vi halloween fest!
Och det var nog den roligaste festen jag varit på här hittills:)
Alla var utklädda till allt mellan "supersperm" "cheesehead" "Jokern" "julklapp" m.m
Jag var miss Sweden haha:)
Det var lite roligt för det var många som inte ens kunde se att det var jag:) haha, dem kanske inte kunde läsa..?
Här kommer lite bilder:

Gänget hemma hos Jen innan festen

Mer bilder finns på facebook:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0