IKEA!

Igår var jag och Anna på IKEA!!
Det var härligt, allt kändes så svenskt, alla svenska namn och möbler som man känner igen:)
Plus att det fanns Marabou choklad! Thank god!
Så vi köpte lite godis och strosade omkring och bara kände oss väldigt svenska där:)
(Jag och Anna) (Anna är också svensk och spelar golf här)

Berättade jag om våran "homecoming parade" förresten?
Det var tydligen ingen tradition, utan första gången de gjorde det så det var inte alls mycket folk där, men vi hade i alla fall bestämt att vi skulle ha vår egen lilla flotte eller vad man nu ska kalla det för med i paraden.
Så vi dekorerade Janelles bil till en fisk (skulle det föreställa i alla fall) och alla tjejerna från laget som var lediga på kvällen fick varsin lite tuta som vi gick och tutade med efter bilen.
Här kommer en lite filmsnutt:


Här kommer lite mer bilder:

(1:En del av tjej laget. 2:Janelles dekorerade bil. 3:bakifrån




Enligt mig är det förbjudet att lyssna på julmusik och kolla på julfilmer innan den 1a december. Men idag TVINGADES jag bryta min egen regel... illa illa..
Jag var nämligen hos min massör och där spelade de en radiokanal som bara spelade julmusik!
(Alice hade älskat den kanalen!)
Så jag var tvungen att lyssna på julmusik medan jag låg där,
Det var faktiskt ganska mysigt, men sen blev det helt konstigt när jag var klar och klev ut från mottagningen och det var strålande sol och 27grader varmt!
Den mysiga julkänslan jag hade fått bara smällte som glass i solen när jag kom ut..
Plus att under insimningen på passet sen så låg jag och nynnade på "....waling in a winter wonderland...."

Simningen gick riktigt bra idag faktiskt, det har gått riktigt skitdåligt hela veckan men nu har det tydligen vänt igen.
Vi simmade 3*200fr + 3*100fj från pall st 8min och jag gjorde 2,00,0/1.59,9/2.00,2 på frisimmet och typ 1.03-1.04 på fjärilen. Så nu känns det bra igen:)
Och förkylningen är borta och jag hostar bara lite, så allt är frid och fröjd:)

Nej ska väl joina mina rummisar som kollar på "country music awards" eller nåt sånt ointressant...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Liz

Okej detta är läskigt. Malin Kersmark som simmar på wingate i north carolina har träffat en svensk tjej där som hete Anna och som spelar golf och jag har träffat en svensk tjej här i cincinnati som heter Anna och spelar golf, hur sjukt är inte det?!

2008-11-17 @ 02:16:29
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0