ledig.. typ

Idag är det "veterans day", vilket innebär ingen skola yey! :)
Men som vanligt har vi två träningar så var tvungen att gå upp kl 5:35 i morse i alla fall.. suck!
Och man tycker ju att vi skulle kunna ha haft lite senare morgonträning eller typ ett längre pass kl 9-12, istället för två träningar så att man kunde få vara lite ledig som simmare också men nej nej, träning 6-7:30 och 2-4 som vanligt... well well..
Och självklart så var cafeterian stängd också, eller den öppnade inte fören kl 11.
Ingen som tänker på stackars simmare som är hungriga efter morgonträningen här inte?
Men jag, Nikki och Bob åkte till Tom Sawyer för att få lite frulle i magen iaf!
Och gud så gott det var! Jag åt äggröra med bacon och french toast, mums!

Idag ska jag försöka göra klart min jazz reviwe, göra math placement testet och skriva min presentation till SLS och min uppsats till SLS också.. kul kul..

Något annat tråkigt är att jag håller på att bli sjuk också.. Jag är hostig och rosslig i halsen.
Funderar på om det beror på att det är förkylningstider i Sverige och kroppen är så van vid att alltid vara förkyld så här dags så den blir det av gammal vana? haha

Jag längtar tills jul nu!
Vill vara lite ledig och framför allt träffa FAMILJEN!!
Men det är inte långt kvar nu! Bara den här veckan och nästa vecka att kämpa sig igenom, sen veckan efter det är en kort vecka eftersom det är thanksgiving så då är vi lediga torsdag och fredag.
Sen veckan 49 får jag förhoppningsvis åka på nationals eftersom jag fortfarande är kvalad på 50fr (hoppas hoppas) så då behöver jag bara gå i skolan halva den veckan.
Sen v 50 har vi finals så efter det är det ingen mer skola i år!
Sen är det väl antagligen stenhård träning i 50m bana hela vecka 51 men då kommer mamma, pappa och Andrea i slutet av veckan:)
And THEN! DISNEY HERE WE COME! :D

"If you are distressed by anything external, the pain is not due to the thing itself, but to your estimate of it; and this you have the power to revoke at any moment."


-
Marcus Aurelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0