Beach practice

Steve och Niki är i Orlando och kollar på high school states eller vad det nu heter.. Kollar in vad våra recruits gör för tider och så..
I alla fall så är det bara Oliver som är tränare den här helgen, så igår körde vi ganska hårt, 24*150fr var 3e max. Men det var kul och gick bra, och Oliver sa att han gillade tiderna jag gjorde så jag är nöjd:)
Men en grej som stör mig är att vissa av killarna tjuvstartar alltid, och med typ 2 sekunder! Skitirriterande! Jag menar känns det bättre att komma i mål och höra en snabb tid men veta att du egentligen borde lägga till två sekunder för att du startade för tidigt? Och guess what, inte simmade så snabbt alls längre? Boys are stupid...

Och i morse var det beach practice som gällde!
Så vi sprang nån mile på stranden och simmade tillbaka, och allt två gånger, men det var så mkt lättare än vanlig lördagsträning så jag klagar inte!
Förutom för de som kom sent (typ alla freshman killarna) de fick göra allt tre gånger, mohaha!
Jag blev nästan lite sjösjuk när jag simmade för man åkte uuuuuppp och neeeeer i vågorna hela tiden, pjuh!
Såg inte till några hajar heller, så det var lugna gatan!

Har fått en liten släng av Sverigesjukan också, börjar sakna Sverige mer och mer, så igår kollade jag på Sunes Jul! :)
Och jag beställde en "Sune box" med Sunes sommar och Jul i ett:)

Såklart blev det Wii med Nikki och Bob igår också!
Och den här gången vann jag nästan the dream race! Om det inte hade varit för att nån slängde en blixt på mig precis innan mållinjen.. grr! Så jag kom sist i alla fall,,, som vanligt.. haha

Bob visade mig en kul grej också som jag tänkte dela med mig av, sätt på er era hörlurar, ni måste använda hörlurar det funkar inte annars och jag lovar att det inte är någonting som kommer att skrämma er! Jag hatar sånt!
Så sätt på er hörlurarna och så klickar ni igång videon och blundar och bara lyssnar till allt som händer, det är riktigt coolt faktiskt!


Nej nu ska jag städa min del av rummet och hämta tvätten och plugga lite!
(gud vad jag saknar att tvätta gratis....)

Tjipp hej!

Kommentarer
Postat av: liz

herrgud så häftigt det var med virtual barber shop!!

2008-11-19 @ 16:08:03
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0