24 hundradelar..

Jag missade kvaltiden med 24 hundradelar...
Lite surt måste jag säga men men.. Jag får se till att kvala till nästa år istället.
Så jag får nöja mig med att simma 50fr individuellt, och sen ska jag nog simma 100 och 200 som extralopp.
Men jag är nöjd med min insats på tävlingen igår i alla fall, jag vann alla mina grenar:)
Tyvärr så förlorade vi mot FGCU igen...! Illa illa...
Men men jag plockade ju hem mina poäng så, de andra får väl se till att "step it up"!

Tävlingen var i Fort Myers, ca 2,5h med buss härifrån. Och vi åkte igenom Aligator Ally som tydligen går igenom hela everglades, en lång lång raksträcka med "swamp" på båda sidor av vägen.
Så jag satt där på bussen och kikade ut genom fönstret och så pötsligt så jag en krokodil (ok ok ursäkta en ALIGATOR)simma där i vattnet ca 10m från vägen! Och bara nån minut senare såg jag en till ligga på kanten och sola!
Och sen fortsatte det bara att ploppa upp aligatorer överallt, så efter att ha räknat till 25 st på bara ca 10 minuter så gav jag upp räkningen.

När vi kom tillbaka från tävlingen så skyndade vi oss bara att byta om och så åkte vi till bion, som självklart var fullproppad med Twilight fans.
Filmen var riktigt bra faktiskt! Och jag är officiellt kär i Edward Cullen! :) oj oj oj.. Läs boken och se filmen, allt jag kan säga..

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Heej Jonna!

Visste inte att du hade blogg (tror jag, haha), men nu ska jag spara o länka till den!

Haha, märker att du är galen i Edward Cullen med! Du har lyssnat på den låten där han sjunger/spelar va? Så fint. Så fint. hehe



Är allt bra i USA förresten? Kollar på dina bilder på facebook då o då och det är så roligt att se. Men nu ska jag börja läsa din blogg också då! :)

puss o kram

2009-01-28 @ 10:54:15
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0