Världen är bra liten ibland

Något så sjukt komiskt hände nyss, vilket fick mitt totalt usla humör att genast bli mycket bättre!
Jo jag hade precis varit på stan och fixat med alla papper och sånt, och när jag kom hem ringde jag DHL och bad dem komma och hämta dokumenten.
Det skulle ta ca två timmar för dem att komma och hämta upp dem. Men det var ju ok, de blir ju skickade idag iaf!
Ca 30 minuter senare knackar en ung kille från DHL på och ska hämta brevet, men först måste jag skriva i lite adresser och så.
Och när vi sitter där på trappen och fyller i pappren så händer det här:

Killen: Ska du plugga i USA?
Jag: Aaa, och det är en massa papper som måste fyllas i och skickas in.
Killen: Aaa, jag vet! Jag ska också åka dit i januari, fast till Florida.
Jag: Skojar du! Jag ska också till Florida! Boca Raton!
Killen: Haha, jaha, fast jag ska till en flygskola..
Jag: Embry Riddle?
Killen: Ja exakt!
Jag: Haha, nämen min kompis går där!
Killen: Jaha vad heter hon då?
Jag: Nicole Söderlund!
Killen: Hmmm, jag tror att jag har varit i kontakt med henne för att få lite information om skolan
Jag: Haha men vad kul! Världen är bra liten! Men då ses vi ju säkert där då för jag ska hälsa på henne!
Killen: Vad kul! Ja vi ses i januari! Haha

Haha jag garvar fortfarande när jag tänker på det!
Så sjukt, snacka om sammanträffande!

DHL kan man lite på ;)


Kommentarer
Postat av: fanny

haha... så va de när jagträffade jakob också, träffades i italien o de visade sig att han va bra kompis med min kompis ;)



//fanny, jakob dorchs flickvän

2008-07-30 @ 20:29:41
URL: http://fannyj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0