Välkommen till min nya blogg!

Okej jag är inte så haj på det här än... klickade precis bort allt som jag nyss hade skrivit när jag skulle förhandsgranska.. *suck*
Det mest irriterande med det hela är att jag precis innan jag klickade, kanske en tiondel innan hann tänka "det är nog bra att kopiera hela texten innan jag klickar nånstans eftersom jag har skrivit så mycket"  Men eftersom jag är så oerhört reaktionssnabb, haha, eller segtänkt, så hann jag ju inte det..
Det är ungefär som när man ska byta örhängen över handfatet, och tänker "det är nog smart att sätta i proppen så att jag inte tappar i mitt fina örhänge i avloppet."  Men så väntar man den där extra sekunden och vips, vad händer, jo man ser örhänget falla som i slow motion ner och klirr klirra ner i avloppet och föralltid vara försvunnet.. Illa illa..

Jo vad jag hade skrivit i mitt tidigare inlägg, var att jag har skaffat den här bloggen för att hålla alla intresserade människor uppdaterade om vad som händer och sker i mitt liv. (Myyycket intressant, haha)
Det är ju så att jag ska flytta till varmare breddgrader, nämligen Florida, för att plugga på Florida Atlantic University och simma för deras skol lag - The Owls!

Och eftersom det är en viss tidsskillnad och dyrt att alltid ringa hem och så, och framför allt ringa till ALLA och berätta vad som händer, tänk vad tjatigt det skulle bli!
Så tänkte jag att jag skulle skaffa en blogg där jag kan lägga in bilder och berätta om allt som händer.

Men men, som sagt jag får lära mig hur allt fungerar och så med den här bloggen.. så att inte fler texter försvinner..
Men nu får den vila lite, för imorgon åker jag till Norrköping för att simma SM, och efter det ska jag följa med min Calle till Motala, så jag blir borta en liten stund. Får fortsätta med allt sen när jag kommer hem och har mer tid.

Nej nu borde jag göra nåt vettigt istället... Typ borsta tänderna..

Så Ciao! - som min gode vän Yvonne skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0