"Paper works" upp över öronen

Det tar aldrig slut och det blir aldrig klart... Immunization form hit och bank letter dit, financial certification hit och transcripts for evaluation please.....
Herregud.... Nu är det ca tre veckor kvar tills jag ska åka och jag väntar fortfarande på att få mina i20 papper som behövs för att jag ska få visum..
Tiden jag har bokat på ambassaden nästa vecka är väl bara att säga tack och hej till eftersom jag måste få i20 papprena..
Nu är iaf alla papper inskickade... hoppas jag..
Jag är så trött på det här nu, kan jag inte bara få åka!!?
Snart känns det som att jag skiter i det här och börjar jobba på Mc Donalds i Köping och simmar bara i havet på sommaren!

Fast nej, det vill jag absolut inte!
Det lär ju lätt vara värt det när jag väl är i Florida..!

Har kollat upp biljetter nu, 8300 tur och retur är inte så jättefarligt.. Jag var lite orolig över att priserna skulle sticka iväg eftersom det är så kort om tid kvar. Hoppas jag kan boka biljetterna snart, gärna imorgon.

Det är så mycket att grubbla över att jag nästan inte kan koncentrera mig på annat..
Och jag som hade tänkt att det skulle vara trevligt att träffa lite vänner i helgen också.. Men själklart är ALLA uppbokade.. tippat.. Aja får väl hoppas att jag hinner träffa dem nån gång innan jag åker.. Men jag orkar inte planera hela tiden, kan inte nån annan bara göra det åt mig?

Lite uppdatering om SM/JSM kanske?
Jo, det började ju inte så jättebra med ett segt 50 fr och ett katastrofalt dåligt 4*200fr lag (vilket vi nu lägger till handlingarna och inte pratar mer om).
Var lite besviken efter 50:an eftersom den gick så passa bra på DM, förväntade mig en simning ner mot pers där, men det är ju som det är på 50.. Allt måste verkligen stämma för att det ska gå bra, och jag spännde mig nog lite för mycket. Men vänta bara tills jag har varit i Florida ett tag och blivit lite starkare med hjälp av vår styrketränings coach! :)
Sen gick det väl lite bättre och bättre hela tiden.
Avslutade i alla fall med 59,1 i 4*100me laget och det kändes jätteskönt! Det finns ju där det vet jag, måste bara kunna slappna av och få ut det ordentligt.

Nej nu måste jag sova!
God Natt!

Kommentarer
Postat av: din älsk

fan vad snygg du här älskling!

2008-07-27 @ 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0